Podkarpacki Konkurs Matematyczny im. prof. Franciszka Leji to prestiżowy konkurs, organizowany przez Podkarpacki Oddział Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki oraz Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli, objęty patronatem, m.in. Podkarpackiego Kuratora Oświaty, Marszałka Województwa Podkarpackiego oraz Rzeszowskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Matematycznego.
Gratulacje
Tegoroczny konkurs odznaczał się bardzo wysokim poziomem mimo to nasi uczniowie poradzili sobie znakomicie.
Na poziomie klas pierwszych Błażej Skrzeszewski uzyskał tytuł laureata I stopnia oraz Jakub Pietrzkiewicz laureata II stopnia, a na poziomie klas trzecich Ernest Mołczan laureata I stopnia i Przemysław Dydek laureata II stopnia.
Wszystkim serdecznie gratulujemy.
UWAGA UWAGA UWAGA
Nowy podział godzin jest już na stronie :)
Będzie obowiązywał od 9 maja
Pozdrowionka
W dniach 11-13 kwietnia Marcelina Ochała – uczennica klasy 3c – wzięła udział w zawodach etapu centralnego 46. Olimpiady Artystycznej w sekcji historii sztuki.
Część pisemna polegała na napisaniu wypracowania, w którym porównać należało dwie prace plastyczne oraz testu obejmującego znajomość historii sztuki. Marcelina przygotowała też prezentację poświęconą twórczości Jean-Honoré Fragonarda i odpowiadała na pytania komisji.
Ponieważ poziom wymagań był bardzo wysoki, naszej utalentowanej plastycznie uczennicy serdecznie gratulujemy!
22 kwietnia 2022 roku odbył się regionalny etap Konkursu Turbolandeskunde. Uczniowie klasy 1 BP w składzie: Błażej Skrzeszewski, Krzysztof Bochenek i Kacper Chrzan, dzielnie reprezentowali naszą szkołę.
Wykazali się wiedzą o kulturze, tradycji i historii Niemiec, a także samą znajomością języka niemieckiego. Od zwycięstwa dzieliło nas zaledwie kilka punktów.
Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!
W dniach 24-25 marca Emilia Klocek – uczennica klasy 2ap – wzięła udział w zawodach etapu centralnego XLV Olimpiady Języka Francuskiego.
Część pisemna polegała na napisaniu rozprawki na jeden z zaproponowanych tematów oraz testu obejmującego znajomość historii, geografii, kultury, literatury i sztuki oraz sytuacji socjopolitycznej Francji. Na część ustną składała się rozmowa o literaturze poprzedzona prezentacją wybranych przez ucznia utworów z literatury francuskiej.
Poziom wymagań był bardzo wysoki a rywalizacja zacięta, dlatego naszej uczennicy należą się szczere wyrazy uznania.